Annons:
Etikettbanor-och-mediatracker
Läst 995 ggr
johan-ahlback
6/27/09, 5:27 PM

Hur skapar du en bana?

Kommer du på en idé innan du börjar och följer den idén eller börjar du bygga och tar det som det kommer?

Ålder föder inte visdom. Eftertanke gör det.

Värd för Trackmania iFokus och medarbetare på Hemsidor iFokus

MadeByJohan.se

Annons:
MeckarN
6/28/09, 3:19 AM
#1

För mig kan det ta från några minuter till flera dagar att bygga en bana. Det beror på vilken inspiration man har fått. Ibland så kommer man långt, men kör fast. Och efter nån dag så kommer man på hur man ska avsluta den =D

johan-ahlback
6/28/09, 3:20 AM
#2

ja avsluten är svårast :p

Ålder föder inte visdom. Eftertanke gör det.

Värd för Trackmania iFokus och medarbetare på Hemsidor iFokus

MadeByJohan.se

Lainen
7/3/09, 5:14 PM
#3

Jag har alltid nån idé, oftast i början av banan. Men problemet när jag bygger känns det som att jag eller någon annan byggt något liknande. Några nya delar till stadium hade inte suttit fel :P

Sen hatar jag avsluten.  Brukar ta länge innan jag kommer på något som funkar :D

Bygga såna där hus och liknande är viktigt enligt mig så det brukar jag lägga ner rätt så mycket tid. Samma med media trackern…

En bana brukar ungefär ta ungefär 3 timmar men orkar nästan aldrig sitta och bygga i mer än en timma. :P

hefaistos
7/14/09, 2:35 AM
#4

jag börjar bygga och testar banan ofta så jag ser att allt fungerar. men jag lägger inte så ycket tanke bakom förutom att den ska vara rolig :P känns den inte bra så avslutar jag utan att spara :)

Gfrost
7/15/09, 3:28 AM
#5

När jag bygger tänker jag som sjutton… I alla fall i starten och slutet annars brukar det rinna på med hyffsad takt men jag börjar ana att mitt liv kommer gå under ifall jag inte slutar testa banan vad 0:00.01 sekund

Upp till toppen
Annons: